Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

~Pepe~ 2011, best of

Ο σκύλος μου είναι καλόοοοςςς!
Καταρχάς είναι διπλωμάτης.
Έχει ένα κίτρινο και ένα καφέ μάτι.
Χα χα.
Είναι μπάσταρδος, pointer με λίγο chocolate labrador με λίγες άσπρες τριχούλες στη στηθάκι του, μια εκ των δυο πατουσών άσπρη plus άσπρο γένι!!


Είναι γλυκούλης, ναζιάρης και πολύ μα πολύ, κακομαθημένος.
(ποιός τον κακόμαθε, δεν λέμε ονόματα, δεν θίγουμε ατομικότητες)
Είναι ένας κούκλος, ο άντρας της ζωής μου, η μοναδική μου αγάπη!

Του αρέσει το παιχνίδι, οι βόλτες, τα άλλα σκυλάκια, το φαγητό, το κρεβάτι μου, τα κουκλάκια μου, οι παντόφλες(οποιουδήποτε), οι κότσοι για τα μαλλιά, οι πιάστρες για τα μαλλιά, οι χτένες για τα μαλλιά κ.α.



Φοβάται το μπιστολάκι για τα μαλλιά, το σίδερο ρούχων(doing!), την ηλεκτρική σκούπα, το νερό, και για κάποιο απροσδιόριστο λόγο μια συγκεκριμένη καφέ τσάντα της μαμάς. Της γαβγίζει συνέχεια, δεν την αφήνει ήσυχη!

Και παρόλο που ποτέ του δεν "θα γίνει άνθρωπος" ή δεν "θα κάτσει σαν τον άνθρωπο"
εγώ τον αγαπάω πολύ περισσότερο από την πλειοψηφία ανθρώπων που γνωρίζω.
Του απονείμω βραβείο φιλίας, ανιδιοτέλειας και συντροφικότητας.
ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ.
μου σπάει τα νεύρα αλλά τον αγαπώ.

ps. ελπίζω να σας αρέσουν οι φωτογραφίες.
Ps. τα μάτια του στην τελευταία είναι disturbing.
Ps. το ξέρω ότι εν μέσω κρίσης η ανάρτηση είναι λίγο ανάλαφρη αλλά αν περιμένω να καταλαγιάσει θα πρέπει να καταργήσω το blog μου μέχρι το 2040.
ps. Τα ξαναλέμε τον Μάρτιο. Καλές 2 τελευταίες μέρες των αποκριών :))
PEACE xxx

8 σχόλια:

  1. Λόγω σπαστικής κολίτιδας του υπολογιστή τον σκύλο σου δεν τον είδα αλλά οι περιγραφές σου ήταν ωραίες!!!Το έχεις σκεφτεί σαν επάγγελμα;;;

    Φοβάται μόνο αυτήν την τσάντα ή γενικά τις καφέ;;;ΧΑΧΑΧΑ!!

    Καλές απόκριες λοιπόν!!ΧΑΧΑ!!

    ΥΓ:2040;;;2040;;;;Διασπείρεις ψευδείς ειδήσεις!!Στη φυλακή γρήγορα!!ΑΚούς εκεί!!Το 3000 θα πρέπει να το ανοίξεις!!ΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ρασκόλνικοφ
    Τη συγκεκριμένη καφέ μόνο! :Ρ
    Και συγνώμη για την παραπληροφόρηση, γεννήθηκα αισιόδοξη, τι να κάνουμε; (κατά το "είμαι μακαρονάς, τί να κάνουμε;") 3000 λοιπόν...ΑΑΑαααααργκκκ!!

    @Εωσφόρος
    Είναι, η αγάπη μου <3 Από κοντά είναι πιό όμορφος.
    Καλώς ήρθες, πολύ δυνατά τα κείμενά σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τσ τσ τσ τσ!!ΧΑΧΑ!!Αναιδέστατο σκυλί!!ΧΑΧΑ!!
    Να γίνεις πάραυτα απαισιόδοξη!!ΧΑΧΑ!!
    Δεν θέλω θυμούς,κραυγές και μουγκρητά!!Τσ τσ τσ!!ΧΑΧΑ!!

    Να περάσεις να παραλάβεις το βγαβείο σου!!ΧΑΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αν επειδη εχουμε κρίση επρεπε να γραφουμε σχετικα και στα μπλογκ θα πεθαιναμε απο τη μιζερια !!
    Ετσι αγαπουσα εγω το κουνελακι μου, αλλα αποδημησε εις Κυριον. Καρδιααα μου ! σνιφ :(
    μου λειπει, γαμωτη!

    αχ μωρε, ρωτησες κανεναν αλλον για τα ματια; ιδια μου φαινονται. ΜΗπως, λεω, μήπως να τα ξανακοιτάξεις..χιχιχιιχιχ

    εισαι τυχερη να τον εχεις. τι ανθρωπους μου λες ρε; σαν τα ζωακια μας δεν εχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ρασκόλνικοφ
    Περισσότερο βλαμμένο θα έλεγα, παρά αναιδής!Thanx για το βραβείο καλέ μου, θα ακολουθήσει σχετική ανάρτηση :)

    @Αλς
    Το κουνελάκιιι..... :(
    Σχετικά με τα μάτια, σίγουρα, αφού από μωρό νομίζαμε ότι είναι τυφλός από το κίτρινο!Δεν φαίνεται στις φωτογραφίες που έβαλα..
    Ζωάκια κατοικίδια forever!Με έκανε και γέλασα το σχόλιό σου, να'σαι καλά!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο σκύλος σου είναι πανέμορφος!!!
    Έχω κι εγώ σκύλο!
    Τον είχα βρει παρατημένο έξω από το σπίτι της μαμάς μου και τον κράτησα γιατί κανείς δεν το ζήτησε.
    Εμένα είναι άσπρος και είναι από κανίς και μαλτέζ.
    Ζούμε 11 χρόνια τώρα παρέα.
    Βέβαια είναι μεγάλος τώρα και έχει προβλήματα με την καρδιά του και έχει πάθει και καταρράκτη αλλά του δίνω τα φάρμακά του και τον συντηρώ σε πολύ καλή κατάσταση.
    Πολύ καλά κάνεις και τον αγαπάς τον σκύλο σου γιατί κι αυτός σε αγαπάει κι ας μην μπορεί να σου το πει.
    Θα στο δείχνει όμως σε κάθε ευκαιρία.
    Με χίλιους δυο τρόπους.
    Θα μπορούσα να γράφω μέχρι αύριο για τα σκυλάκια μα νομίζω πρέπει να πάω για ύπνο.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Αθηνά
    Δεν έχω τι να πω..Μόνο ότι ελπίζω να βρίσκεις δύναμη να στηρίξεις τον σκύλο σου αλλά και τον εαυτό σου τώρα που τα έχει βρει σκούρα ο "γεράκος". Την οποία δύναμη αντλείς απ'όλη τη χαρά, το γέλιο και την παρηγοριά που σου έχει δώσει τα προηγούμενα χρόνια εκείνος..
    Κανίς και μαλτέζ, ε;; Γλυκούυυυυλιιιιιι!!!!! Αααα, τρελαίνομαι!! :))
    Ας το λήξουμε εδώ το θέμα......!! :) Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μήνυμα μετά από τον χαρακτηριστικό ήχο.
*ΜΠΙΙΠ*